Een werelds dagje uit

De uitdaging

De Orchideeën Hoeve, het park waar meer dan 285.000 bezoekers per jaar zelf ervaren en beleven hoe planten en dieren leven. Inmiddels is dit park uitgegroeid tot een attractie waar men zich kan onderdompelen in o.a. de Tropische Tuin, de Vlindertuin, het Makirijk en de Zwevende Bloementuin.

Na al die jaren hetzelfde logo te hebben gevoerd, was dit park toe aan een nieuw logo en huisstijl. Aan ons om een passende uitstraling te ontwikkelen die de belevenis van een bezoek aan het park weerspiegelt voor alle jonge maar ook oudere doelgroepen.

De oplossing

Wij hebben na verschillende brainstormsessies, sparsessies en een uitgebreide zoektocht naar het DNA van het bedrijf de identiteit opnieuw vorm gegeven. Dit heeft geresulteerd in een aansprekend logo samen met een sfeervolle huisstijl die de belevenis van het park weerspiegelt.

De impact

De Orchideeën Hoeve is klaar voor de toekomst. De nieuwe stijl past bij de belevenis die de Orchideeën Hoeve wil uitstralen naar (potentiële) bezoekers.
Bekijk hier de website.