De lokale onderwijsgroep heeft ons gevraagd om samen met hun werkgroep een compleet nieuw onderwijsinitiatief in de markt te zetten. Een hele mooie uitdaging die wij vol enthousiasme zijn aangegaan.
X-tuur
Vraag van X-tuur:
De aanpak/oplossing:
Door middel van een aantal brainstormsessies met de werkgroep en de doelgroep hebben we het DNA, de kernwaarden en (de wensen van) de doelgroepen duidelijk gedefinieerd. Na het verzinnen van de naam hebben we het logo en de huisstijl ontwikkeld en de uitvoering van een reclamecampagne verzorgd.
Dit leverde het op:
Het vernieuwde onderwijsconcept is professioneel en met de nodige aandacht in de markt gezet. De doelgerichte mediamix van online en offline reclamemiddelen (zoals advertenties en persberichten in de krant, billboards, flyerverspreiding, relatiegeschenken, website en een social media campagne) heeft geresulteerd in het vullen van een brugklas vol enthousiaste leerlingen voor het eerste schooljaar 2018/2019.











