Een mooi stucje werk!

De uitdaging

Dutch Design Totaalafbouw groeit. Het bedrijf ontwikkelt zich in grootte en dienstverlening. Deze positieve verandering riep ook een vraag op. Past onze huidige website nog wel? We leveren nu nog meer diensten en de huidige website is ook al wat verouderd. Samen gingen we om tafel, we spraken over de veranderingen en groei. Samen kwamen we al snel tot de conclusie dat nu een ideaal moment was een nieuwe uitstraling neer te zetten om andere marktsegmenten gericht aan te spreken.

De oplossing

Een eerste gesprek, een brainstormsessie en daarna het presenteren van een aantal concepten. De klant was direct enthousiast. Het logo stond, de bus(sen) volgden al snel, want de jongens van Dutch Design zijn altijd onderweg. Hierna volgden de website en de visitekaartjes. Een eenduidige uitstraling die de volgende stap voor de organisatie markeerde.

De impact

Van “past onze huidige website nog wel” naar een professionele, nette uitstraling. In alle communicatiemiddelen die passen bij de diensten en staan voor een volgende stap van de organisatie.
Bekijk hier de website.